النصر در پی انتقام از پرسپولیس

به گزارش وبلاگ دیدگاه، بی تردید در صورت انتخاب و بیرون آمدن نام تیم النصر از گوی قرعه کشی برای رویارویی با پرسپولیس، این موضوع نمی تواند خبر خوبی برای پرسپولیسی ها باشد.

النصر در پی انتقام از پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دیدگاه، هنوز قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشده و بی شک در صورتی که پرسپولیس و النصر در این مرحله به یکدیگر برسند، این جدال می تواند حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشته باشد.

النصر اگرچه از نظر فنی نسبت به الهلال حریف آسان تری محسوب می شود اما اتفاقاتی که فصل قبل رخ داد و تا همین چند هفته قبل هم ادامه داشت، باعث می شود این باشگاه عربستانی تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل پرسپولیس به کار گیرد چرا که از نظر آن ها رویارویی با پرسپولیس یک دیدار کاملا انتقامی محسوب می شود.

همان طور که در جریان هستید پرسپولیسی ها فصل قبل و در مرحله نیمه نهایی النصر را در یک بازی سخت و در ضربات پنالتی شکست دادند اما بعد از آن بازی حواشی زیادی ایجاد شد و با توجه به اخباری که از داخل ایران به تیم عربستانی رسید، آن ها مدعی شدند پرسپولیس از بازیکنان غیرقانونی در این بازی بهره برده است. ادعایی که در چند شکایت در فیفا، ای اف سی و دادگاه جهانی ورزش مطرح شد و جالب این که این پرونده هنوز در جریان است و به صورت کامل بسته نشده است.

همین موضوع باعث شده رویارویی احتمالی النصر و پرسپولیس یک دیدار کاملا انتقامی برای تیم عربستانی محسوب شود و آن ها بی شک از هر امکاناتی برای پیروزی مقابل پرسپولیس در این بازی خانگی بهره خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "النصر در پی انتقام از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "النصر در پی انتقام از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید