جوانان ایران در نخستین ملاقات مقابل بلژیک مغلوب شدند

به گزارش وبلاگ دیدگاه، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال دنیا از روز پنج شنبه با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف دنیا به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان شروع شد.

جوانان ایران در نخستین ملاقات مقابل بلژیک مغلوب شدند

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران و در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی این رقابت ها در چارچوب دیدارهای گروه C به مصاف بلژیک رفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست های سوم و چهارم این بازی با امتیاز مشابه 28 بر 26 حریف را شکست دادند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 15 بر 8 نتیجه را واگذار کردند تا در نخستین مسابقه یک امتیاز کسب نمایند.

سینا نیک پور، مهدی جلوه، امیرحسین صداقت، امین خواجه خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی بازیکنان منطقه ها یک تا 6 ایران در ابتدای این مسابقه بودند و عبدالمختار بوش هم به اسم لیبرو در جمع آن ها نهاده شد.

تیم های مراکش و آرژانتین هم که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و آرژانتین سه بر صفر به پیروزی رسید تا با سه امتیاز در صدر جدول گروه C قرار گیرد. بلژیک هم با یک برد و دو امتیاز در رتبه دوم جدول گروه نهاده شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران هم با یک امتیاز در رتبه سوم جای گرفت و مراکش بدون برد و امتیاز به انتهای جدول رفت. بلژیک در رقابت های قهرمانی جوانان سال 2020 اروپا به مقام سومی و مدال برنز دست یافت و اسم نایب قهرمانی بازی های المپیک نوجوانان را هم در پرونده کاری خود دارد. تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (آدینه) در دومین مسابقه خود درمرحله گروهی رقابت های قهرمانی دنیا به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جوانان ایران در نخستین ملاقات مقابل بلژیک مغلوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان ایران در نخستین ملاقات مقابل بلژیک مغلوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید