سامسونگ صفحات پشتیبانی گلکسی S21 فن ادیشن را حذف نموده است

به گزارش وبلاگ دیدگاه، سامسونگ بی سروصدا تمام صفحات پشتیبانی مربوط به گلکسی S21 فن ادیشن را حذف نموده است. همانطور که احتمالا می دانید، منابع مختلف از لغو شدن ساخت این گوشی خبر می دهند. طی ماه های گذشته چندین گزارش در خصوص به تعویق افتادن معرفی این گوشی منتشر شده و به نظر می رسد سامسونگ در نهایت تصمیم گرفته آن را به طور کامل کنار بگذارد.

سامسونگ صفحات پشتیبانی گلکسی S21 فن ادیشن را حذف نموده است

ماه گذشته یک تصویر تبلیغاتی مربوط به این گوشی فاش شد که بر اساس آن، به نظر می رسید سامسونگ همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از این محصول رونمایی خواهد نمود. بعلاوه بعضی خبرها از معرفی این گوشی در اواسط ماه اکتبر خبر می دادند. اما این رویداد که به طور کامل لغو شده و آینده خود گوشی هم در هاله ای از ابهام واقع شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی S21 فن ادیشن قرار بود همراه با اسنپدراگون 888 راهی بازار گردد که ظاهرا این چیپست به علت تقاضای بالا و عرضه پایین تا حد زیادی کم یاب شده است. ضمناً گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 هم مبتنی بر همین تراشه هستند که بدون شک سامسونگ از فروش آن ها سود بیشتری نسبت به S21 فن ادیشن دریافت می نماید.

اگرچه گفته می گردد سامسونگ نسخه اگزینوس گلکسی S21 فن ادیشن هم آماده نموده، اما کمبود قطعات تنها مشکل این گوشی به حساب نمی آید. فقط چند ماه دیگر گوشی های سری گلکسی S22 معرفی می شوند و مطمئنا سامسونگ نمی خواهد کاری کند که فروش این گوشی تحت تاثیر قرار بگیرند.

مدتی قبل اعلام شد که سامسونگ حدود 10 هزار واحد از گوشی S21 فن ادیشن را فراوری نموده ولی با توجه به اینکه ظاهرا سامسونگ این محصول را کنار گذاشته، معلوم نیست که برای این گوشی های فراوری شده چه تصمیمی اتخاذ می گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ صفحات پشتیبانی گلکسی S21 فن ادیشن را حذف نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ صفحات پشتیبانی گلکسی S21 فن ادیشن را حذف نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید