سونی قاب های رنگی PS5 را رسما معرفی کرد؛ با دسته های هم رنگ

به گزارش وبلاگ دیدگاه، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به صورت رسمی کاورهای جدیدی با رنگ های متنوع و جذابی را برای کنسول نسل نهمی خود یعنی پلی استیشن 5 معرفی کرده است.

سونی قاب های رنگی PS5 را رسما معرفی کرد؛ با دسته های هم رنگ

همان زمانی که برای اولین بار کنسول پلی استیشن 5 و طراحی آن را مشاهده کردیم، تعیین بود که طراحی آن برای معرفی رنگ ها و طرح های مختلف بسیار انعطاف پذیر است و این کار فقط با جدا کرد کاور یا همان روکش اصلی دستگاه امکان پذیر خواهد بود. از همان موقع می توانستیم حدس بزنیم که سونی برنامه ای برای معرفی کاورهای متنوع با رنگ های نوی را دارد اما مدتی پیش وقتی سونی مانع شد تا برندهای دیگری که چنین کاورهایی را تولید می کنند، به کار خود ادامه دهند، این حدس تقریبا به یقین تبدیل شده بود.

اکنون سونی با معرفی 5 کاور یا روکش دستگاه به شکل رسمی این موضوع را تأیید کرده است تا از این پس در کنار رنگ سفید اصلی دستگاه رنگ های دیگری را هم بتوانید برای کنسول خود انتخاب کنید. این روکش های نو با رنگ های سیاه نیمه شب (Midnight Black)، قرمز کیهانی (Cosmic Red)، صورتی نواختر (Nova Pink)، آبی ستاره ای (Starlight Blue) و بنفش کهکشانی (Galactic Purple) عرضه خواهند شد. طبق وعده سونی، این روکش های نو قرار است در ژانویه سال 2022 یعنی ماه میلادی آینده منتشر شود. این کاورها برای هر دو مدل دستگاه پلی استیشن 5 یعنی مدل با دیسک درایو و مدل دیجیتال عرضه خواهند شد.

همچنین سونی اعلام کرده که در ماه آینده علاوه بر این روکش های نو، سه دسته بی سیم دوال سنس با رنگ های نو که شامل رنگ های صورتی نواختر، آبی ستاره ای و بنفش کهکشانی است، عرضه خواهد شد. دسته دوال سنس با رنگ های سیاه نیمه شب و قرمز کیهانی در گذشته منتشر شده بودند.

کنسول پلی استیشن 5 با روکش رنگ سیاه نیمه شب و قرمز کیهانی از ژانویه در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، فرانسه، آلمان، سوئیس، اتریش، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، چین، تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی، تایلند، اندونزی، ویتنام، کر ه جنوبی و فیلیپین در دسترس خواهد بود. رنگ های صورتی نواختر، بنفش کهکشانی و آبی ستاره ای هم در نیمه اول سال 2022 در این منطقه ها عرضه خواهند شد. سونی اعلام کرده که برنامه دارد این کاورها را در طول سال در منطقه ها دیگری هم عرضه کند.

در بیانیه رسمی سونی جزئیات بیشتری اعلام نشده اما زمانی که به صفحه پیش خرید این روکش مراجعه کنیم، تاریخ احتمالی را 21 ژانویه و قیمت روکش یا کاورهای نو معرفی شده را 55 دلار اعلام کرده است. قیمت دسته های نو هم مشابه قیمت دوال سنس عادی که سفید رنگ است، 70 دلار خواهد بود.

نظر شما درباره این طرح های نو چیست؟ شما کدام را بیشتر می پسندید؟

در ادامه تیزرهای کوتاهی که برای معرفی این کاورها و دسته های نو منتشر شده است را قرار داده ایم.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی قاب های رنگی PS5 را رسما معرفی کرد؛ با دسته های هم رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی قاب های رنگی PS5 را رسما معرفی کرد؛ با دسته های هم رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید