طباطبایی: شکست سپاهان در ادامه مسابقات هم تأثیر مثبتی روی استقلال می گذارد، ژستد یک سر و گردن بالاتر از یامگاست

به گزارش وبلاگ دیدگاه، پیشکسوت استقلال معتقد است مهاجم فرانسوی این تیم با وجود اینکه هنوز پیروز به گلزنی نشده، یک سر و گردن بالاتر از کوین یامگاست.

طباطبایی: شکست سپاهان در ادامه مسابقات هم تأثیر مثبتی روی استقلال می گذارد، ژستد یک سر و گردن بالاتر از یامگاست

هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دیدگاه، درباره رجحان یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت: این یک بازی شش امتیازی بود که روی استقلال تأثیر مثبتی می گذارد و در خاتمه هم معین نماینده خواهد بود. از دست دادن یک امتیاز برای هر یک از دو تیم ممکن است در خاتمه برای آنها گران تمام گردد. سپاهان و استقلال موقعیت های گلزنی خوبی آفریدند که استقلال از فرصت های خود بهره بیشتری برد و با استفاده از تجربه خود به پیروزی رسید.

وی در خصوص فرایند رو به رشد استقلال پس از دربی بیان نمود: استقلال سال جاری تغییرات زیادی داشته و تیمش رفته رفته در حال شکل گیری است. استقلال در فاز دفاعی عملکرد بسیار خوبی دارد و امیدوارم این موضوع را در کل زمین توسعه بدهد. شکل دفاعی تیم تقریباً جا افتاده است و اگر مربیان تمرکز خود را روی عملکرد هجومی تیم بگذارند، ان شاءالله شرایط ما بهتر می گردد.

پیشکسوت استقلال در واکنش به نقدها بعضی کارشناسان مبنی بر اینکه هافبک های هنوز در ایجاد موقعیت گلزنی ناموفق هستند، به وبلاگ دیدگاه گفت: سپاهان در این مسابقه باز بازی می کرد و به راحتی به استقلال فرصت نمی داد. تیم فرایند خوبی دارد و خودش را در هفته های آینده بهتر نشان می دهد. با شکل مدیریتی خوبی که در استقلال دیده می گردد، طرفداران سال جاری از تیم فقط انتظار قهرمانی دارند و اعضای تیم باید کوشش نمایند به این انتظار جامه عمل بپوشانند.

طباطبایی درباره کیفیت رودی ژستد و کوین یامگا اعلام نمود: ژستد بازیکنی بسیار خوب و یک سر و گردن بالاتر از یامگاست. ژستد بازیکنی فوتبال بلد است که نقاط کور را پیدا می نماید و فقط احتیاج دارد بیشتر با تیم کار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طباطبایی: شکست سپاهان در ادامه مسابقات هم تأثیر مثبتی روی استقلال می گذارد، ژستد یک سر و گردن بالاتر از یامگاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: شکست سپاهان در ادامه مسابقات هم تأثیر مثبتی روی استقلال می گذارد، ژستد یک سر و گردن بالاتر از یامگاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید