پردازنده چشمگیر پرچمدار شیائومی 12 اولترا

به گزارش وبلاگ دیدگاه، طبق آخرین گزارش ها قرار است گوشی پرچمدار تازه شیائومی 12 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس که هنوز رونمایی نشده است، استفاده کند.

پردازنده چشمگیر پرچمدار شیائومی 12 اولترا

به گزارش وبلاگ دیدگاه، افشاگر سرشناس دنیای فناوری با نام مستعار Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی چینی Weibo پستی منتشر کرده که بسیار خبرساز شده است. براساس گفته این افشاگر چینی، گوشی هوشمند آینده Xiaomi 12 Ultra روی پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس که هنوز معرفی نشده است، اجرا خواهد شد. با توجه به این که نسخه های پلاس چیپست های پرچمدار کوالکام معمولاً در نیمه دوم سال میلادی معرفی می شوند، احتمالاً نباید انتظار عرضه شیائومی 12 اولترا را تا پیش از سرانجام سه ماهه سوم 2022 (تابستان 1401) داشته باشیم.

اطلاعات گوشی پرچمدار شیائمی 12 اولترا به همراه یک چیپست از محصولات شرکت معتبر کوالکام به شماره مدل Qualcomm SM8475 و بدون ذکر نام تجاری چیپست دیده شده است. چنان که می دانیم چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 که پسوند پلاس را ندارد با شماره مدل SM8450 معرفی شده است. پس می توان نتیجه گرفت که این شماره مدل نو مربوط نسخه پلاس این چیپست است.

همچنین شایعات حاکی از آن است که چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مدل پلاس بر روی فرآیند 4 نانومتری TSMC تولید خواهد شد. این در حالی است که مدل قبلی (اسنپدراگون 8 نسل 1) براساس پردازنده سامسونگ ساخته شده بود.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "پردازنده چشمگیر پرچمدار شیائومی 12 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردازنده چشمگیر پرچمدار شیائومی 12 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید