کمالوند جایگزین ویسی در خیبر شد

به گزارش وبلاگ دیدگاه، روابط عمومی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در اطلاعیه ای اظهار داشت: هیئت مدیره تیم فوتبال خیبر خرم آباد، با بررسی گزارش فرایند پیشرفت تیم و با توجه به فاصله به وجود آمده تا صدر جدول و لزوم به مدیریت زمان در بازگشت به جهت موفقیت باشگاه خیبر، تغییر در فضای این تیم را ضروری دانست و به همین علت بدین وسیله ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عبدالله ویسی مربی ارزنده فوتبال کشورمان و باشگاه خیبر، قطع همکاری با ایشان را اعلام می دارد و جایگزینی آقای فراز کمالوند که خود از سرمایه های لر تباران و زاده شهر خرم آباد است برای هدایت تیم فوتبال خیبر اعلام می شود.

کمالوند جایگزین ویسی در خیبر شد

امید است در پرتو لطف الهی و کوشش و کوشش بازیکنان و کادر فنی بار دیگر شاهد درخشش سبز پوشان در ادامه جهت خود باشیم.

فراز کمالوند، سرمربی نو خیبر با وجود اینکه 45 سال سن دارد بیش از دو دهه سابقه مربیگری در سطوح مختلف را در کارنامه داشته که نشان از تجربه و تداوم او در سطح بالای فوتبال ایران است.

امضای کمالوند طی سال های گذشته پای صعود باشگاه هایی همچون تراکتور تبریز، شیرین فراز کرمانشاه و استقلال اهواز به لیگ برتر افتاده است.

او در لیگ برتر بارها سرمربی گری را تجربه کرده و سال گذشته به عنوان مدیرفنی تیم استقلال تهران در کنار فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر را پشت سر گذاشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کمالوند جایگزین ویسی در خیبر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند جایگزین ویسی در خیبر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید