والیبال

چگونه یک روز در ریو دو ژانیرو را مانند یک فرد محلی بگذرانیم؟

ریودوژانیرو شهری پر انرژی با چشم انداز ها طبیعی شگفت انگیز است. فکر می کنید مردم ریو روز خود را چگونه می گذرانند؟

3 مرداد 1401

رونق صنعت گردشگری و افزایش جاذبه مقصد در مهاجرت معکوس موثر است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، رونق صنعت گردشگری و افزایش جاذبه مقصد در مهاجرت معکوس موثر است.

18 اردیبهشت 1401

12 مورد از پر بازدیدترین دیدنی های قبرس

دیدنی های قبرسقبرس جواهری در دریای مدیترانه شرقی است. این شهر دارای جاذبه های تاریخی، افسانه ای و فرهنگی بوده و بازدیدنمایندگان می توانند سری هم به مکان های مختلف باستان شناسی بزنند بعضی هم برای شرکت در جشنواره های هیجان انگیزی مثل فستیوال پیاده روی...

13 اسفند 1400

زنگ خطر طلایی پوشان، سپاهان، ارومیه را از ریل پیروزی خارج کرد

به گزارش خبرنگاران، در حساس ترین بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم های سپاهان و شهرداری ارومیه دو تیم بدون شکست مسابقات امروز چهارشنبه از ساعت 17 در نقش دنیا مقابل هم صف آرایی کردند.

16 آذر 1400

جوانان ایران در نخستین ملاقات مقابل بلژیک مغلوب شدند

به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال دنیا از روز پنج شنبه با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف دنیا به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان شروع شد.

20 مهر 1400

عطایی: ملاقات مقابل آرژانتین بازی مرگ و زندگی بود؛ کم تجربگی کار دست مان داد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی جوانان معتقد است کم تجربی بازیکنان، در بازی مرگ و زندگی ایران و آرژانتین کار دست تیم داد.

10 مهر 1400

ورزش معلولان برای پارالمپیک باید شخم بخورد، دیگر مسئولیتی ندارم

هادی رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن اشاره به عملکرد کاروان ورزش ایران در بازی های پارالمپیک توکیو و فاصله میان نتایج به دست آمده با پیش بینی های اجرا شده، تاکید نمود که برای مقایسه عملکرد کاروان ایران در این دوره بازی ها با ادوار گذشته باید علاوه...

24 شهریور 1400

سقوط والیبال ایران در جدول رده بندی لیگ ملت ها

خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران در شرایطی مهیا می گردد امشب از ساعت 23.30 دقیقه به مصاف برزیل، قدرتمندترین تیم این دوره از رقابت های لیگ ملت های والیبال، برود که عصر روز گذشته در دیداری ناباورانه برابر استرالیا، تیم قعرنشین جدول رده بندی با نتیجه 3 بر...

6 مرداد 1400

ورودیه لیگ های سال 99 والیبال اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بنا به تقاضای بسیاری از مدیران عامل باشگاه ها، در نامه ای به باشگاه های فعال در این رشته ورزشی، میزان ورودیه لیگ های سال 99 را اعلام نمود که به قرار زیر است:

14 شهریور 1399

اهم محورهای نشست هم اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، نخستین نشست هم اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.

12 تیر 1399

خبرنگاران بودجه 300 میلیاردی کمیته المپیک برای فدراسیون ها

تهران- خبرنگاران- رییس نهاد بین المللی ورزش ایران، گفت: کمیته ملی المپیک از محل اعتبارات سال جاری خود، حدود 300میلیارد ریال به فدراسیون های ورزشی و 300 میلیارد ریال هم به رویدادهای المپیکی، بازی های ساحلی و هزینه زیر ساخت و تجهیزات اختصاص می دهد.

1 تیر 1399