اتحاد در باشگاه استقلال از زبان قائم مقام

به گزارش وبلاگ دیدگاه، علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: بعد از مصاف استقلال و تراکتور در تبریز، شاهد یک هجمه به تیم بودیم و شایعات نادرست و غیر منطقی در خصوص استقلال مطرح شد که صحت نداشت و نادرستی آن ها اثبات شد. فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره حمایت کامل و قاطع خودشان از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان را نشان دادند و استقلال با آمادگی کامل برای جام حذفی آماده شد و نتیجه مطلوبی هم کسب کرد.

اتحاد در باشگاه استقلال از زبان قائم مقام

قائم مقام باشگاه استقلال اضافه نمود: استقلال یک باشگاه متحد، هماهنگ و یکدل است که همه اعضای باشگاه برای موفقیت آن کوشش می نمایند. تیم بسیار خوبی داریم و سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان همه کوشش خود را برای کسب برترین نتایج و خوشحالی طرفداران به کار گرفته اند.

وی در خاتمه اضافه نمود: ما در پی شاد کردن دل طرفداران با سرمربیگری ساپینتو و کوشش بازیکنان هستیم و مطمئن هستیم که مجموعه باشگاه استقلال یک دل و متحد به موفقیت فکر می نماید. استقلال تیم بسیار بزرگ، پرقدرت، با افتخار و نیرومندی است و با حمایت همه جانبه پیشکسوتان محترم و طرفداران عزیز، ان شاءالله از بازی های آینده هم با سربلندی و موفقیت خارج می شویم.

منبع: فرارو

به "اتحاد در باشگاه استقلال از زبان قائم مقام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد در باشگاه استقلال از زبان قائم مقام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید