اهداء 15 جلد کتاب نفیس به اداره کل میراث فرهنگی کردستان

به گزارش وبلاگ دیدگاه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: به منظور حفظ، اشاعه و غنی سازی موسیقی در سنندج 15 عنوان کتاب در حوزه های مختلف مرتبط با موسیقی به این اداره کل اهدا شد.

اهداء 15 جلد کتاب نفیس به اداره کل میراث فرهنگی کردستان

به گزارش وبلاگ دیدگاه از سنندج، یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: نوروز اسماعیلی نویسنده توانمند کًرد ایرانی 15 جلد کتاب نفیس در حوزه موسیقی با موضوعات مختلف موسیقی در منطقه ها مختلف کردستان، موسیقی ایران در سده های گذشته، تاریخ موسیقی، مردم شناسی موسیقی، موسیقی تخصصی کٌردی و… را برای استفاده عموم به این اداره کل اهدا کرد.

او با بیان این که موسیقی یکی از پر طرفدارترین هنر ها در سنندج است، اضافه نمود: این نویسنده هدف از اهدای کتاب ها را انتخاب شدن شهر سنندج به عنوان شهر جهانی خلاق موسیقی، وجود پتانسیل های منحصربه فرد در حوزه موسیقی کًردی و بعلاوه وجود هنرمندان برجسته و صاحب نام و سبک کردستانی در سطح ملی عنوان نموده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ضمن تقدیر و تشکر از نویسنده توانمند این مجموعه کتاب نفیس گفت: با توجه به اهمیت منابع اطلاعاتی در کتابخانه ها و در راستای مجموعه سازی منابع مبتنی بر احتیاج مخاطبان و خط مشی کتابخانه تخصصی این اداره کل، کتاب های اهدا شده با موضوع موسیقی کٌردی یاری شایانی به غنی سازی کتابخانه استان خواهد نمود.

گویلیان گفت: اهدای کتاب، اهدای آگاهی و دانایی است و این اداره کل از هرگونه اقدام شایسته ای در این زمینه استقبال خواهد نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بیان نمود: کتابخانه این اداره کل با داشتن کتاب های نفیس و مفید در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری واقع در محل موزه مردم شناسی خانه کًرد آماده بازدید و استفاده علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ کردستان است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اهداء 15 جلد کتاب نفیس به اداره کل میراث فرهنگی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداء 15 جلد کتاب نفیس به اداره کل میراث فرهنگی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید