جلسه آنلاین UITP با کشورهای عضو برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ دیدگاه، اتحادیه جهانی حمل و نقل عمومی UITP برای مقابله با ویروس کرونا صبح روز دوشنبه 19 اسفند ماه 98 اقدام به برگزاری جلسه کنفرانس تصویری با کشور های عضو کرد.

جلسه آنلاین UITP با کشورهای عضو برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دیدگاه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه یکی از مهمترین چالش هایی که این روز ها گریبانگیر کشور های دنیا شد نگرانی از شیوع وگسترش ویروس کرونا و افزایش شمار افراد مبتلا به این ویروس است. اتحادیه دنیای حمل و نقل عمومی نیز با هدف کنترل و ارائه راه حل های مناسب برای جلوگیری از انتشار این ویروس در وسایل حمل ونقل عمومی اقدام به برگزاری کنفرانس تصویری با حضور شرکت کنندگانی از مترو های آسیا و اقیانوسیه کرد.

در این جلسه در مورد راه های مقابله با شیوع ویروس کرونا و تجارب شرکت های مختلف در این خصوص تبادل نظر شد و روش های پیشگیرانه جهت عدم ابتلای پرسنل و مسافران به این بیماری مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

در این کنفرانس کشور های مختلفی از جمله چین، سنگاپور، روسیه، مالزی، ژاپن، استرالیا، اندونزی و ایران شرکت داشتند.

لازم به ذکر است از جمهوری اسلامی ایران، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و شرکت بهره برداری متروی مشهد حضور داشتند و به ارائه اقدامات، تبادل تجربیات و موضوعات مختلف درمورد ویروس کرونا و روش های مقابله با آن پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه آنلاین UITP با کشورهای عضو برای مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه آنلاین UITP با کشورهای عضو برای مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید