حس عجیب بهاره رهنما !

به گزارش وبلاگ دیدگاه، خبرنگاران:بهاره رهنما بازیگر زن مشهور و جنجالی فیلم جدیدی را در ترکیه از خودش منتشر کرد.

حس عجیب بهاره رهنما !

بهاره رهنما فیلمی از جشن تولد مادرش منتشر کرد. بهاره رهنما مادرش را به مناسبت تولدش سورپرایز نموده است. بهاره رهنما همسر امیرخسرو عباسی است. بهاره رهنما فرزندی از همسر سابق خود پیمان قاسم خانی دارد. بهاره رهنما فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ دیدگاه، بهاره رهنما این روزها برای اجرای یک نمایش به استانبول سفر نموده و معلوم نیست کی به ایران برشود. او اخیرا فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرد.

بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی که ظاهرا نتوانسته منتظر بازگشایی سینماها و سالن های تئاتر در ایران بماند به ترکیه رفته تا در آنجا اجرای نمایش داشته باشد و برای آن خیلی هیجان زده است.

شایعه مهاجرت بهاره رهنما به خارج از کشور

همزمان با سفر بهاره رهنما به خارج از کشور (ترکیه) برای اجرای نمایش شایعات درباره او داغ شده و بعضی رسانه ها و پیج های اینستاگرامی با انتشار تصاویر سوار شدنش به هواپیما و سفر کردنش می گویند که او از کشور رفته و مهاجرت نموده است. همه این صحبت ها شایعه است و بهاره رهنما آن را تکذیب نموده و می گوید خیلی زود به ایران بر می شود. حاشیه های ازدواج بهاره رهنما : دو تا از نکات جنجالی که کاربران شبکه های اجتماعی به بهاره رهنما می گویند این است که اولا او در چهل سالگی لباس عروس پوشید هاست و دیگر اینکه او به خاطر پولداری حاجی با او ازدواج نموده است. بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درباره جنجال پوشیدن لباس عروس گفت: بله من در42 سالگی لباس عروس پوشیدم و عکس گرفتم و قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت اقتصادی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام، با خنده گفت: مگر اینکه حاجی پنهان نموده باشد. بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جالب است که روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به "حس عجیب بهاره رهنما !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حس عجیب بهاره رهنما !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید