خرید جعبه خام مقوایی پذیرایی آماده در تعداد کم
به گزارش وبلاگ دیدگاه، خرید جعبه خام مقوایی پذیرایی آماده در تعداد کم اغلب برای افرادی که بدنبال بسته بندی خصوصا جعبه آماده یا ساک دستی آماده هستند ضروری است. اغلب کسانی که میهمانی یا مراسم خاصی دارند و بدنبال دعوت از میهمان ها و پخش پک پذیرایی هستند، استفاده از جعبه پذیرایی مقوایی آماده برای پک کردن میوه و یا شیرینی و یا کیک و یا غذا بسیار مهم است.
چرا خرید جعبه پذیرایی مقوایی آماده؟
اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و یکی از دغدغه های همیشگی شما نحوه پکیجینگ محصولاتتان است و یا هنوز کسب و کار خود را راه اندازی نکرده اید و می خواهید راجع به آن تحقیق کنید، خرید جعبه پذیرایی مقوایی آماده به شما سخت توصیه می شود. امروزه همه کسب و کارها به خوبی می دانند که محصولی که به مشتری ارائه میدهند باید علاوه بر داشتن کیفیت عالی دارای یکسری ویژگی های دیگری نیز باشد. از جمله این ویژگی ها پکیجینگ یا بسته بندی محصولات است. اگر میخواهید در این بازار پر رقابت از رقیبانتان پیشی بگیرید باید به نکاتی توجه کنید که از چشم رقیبانتان دور مانده یا رقیبانتان در آن ضعف دارند.
مزایای خرید جعبه پذیرایی مقوایی آماده چیست؟
بسته بندی محصولات و نحوه حمل و نقل آن ها همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و تأثیر بسزایی در بازاریابی محصولات دارد. تجربه نشان داده همیشه محصولاتی که بسته بندی مناسب تری داشتند توانستند سهم بیشتری از بازار را برای خود کنند. چاپ و کیفیت بسته بندی محصول باید آن قدر حرفه ای و اصولی باشد تا مشتریان را به خود جذب کند چراکه این امر باوجود کیفیت محصول خوب، می تواند باعث کاهش فروش شما و عقب ماندن از رقیبانتان شود. همچنین شما باید بدانید با توجه به نوع هر محصول و بسته بندی آن، از چه نکاتی برای حمل ونقل آن ها استفاده کنید.
تاثیر خرید جعبه پذیرایی مقوایی آماده در فروش چیست؟
برای داشتن پکیجینگ مناسب محصولتان باید از یکسری نکات پیروی کنید که در ادامه به آن می پردازیم.
از نکاتی که در طراحی بسته بندی محصولات حائز اهمیت است می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- میزان و سایز آن متناسب با حجم محصول باشد.
- از رنگ ها و طرح هایی که جلوه بصری جذابی برای مخاطب ایجاد می کنند، استفاده شود.
- طریقه استفاده از آن بسته آسان باشد اما در عین حال خلاقیت داشته باشد.
- استاندارد و با کیفیت باشد تا باعث تغییرات فیزیکی و شیمیایی محصول نشود.
- مشتری را برای خرید محصولتان ترغیب کند.
- صداقت داشته باشید. (چاپ روی بسته بندی محصول باید نزدیک ترین تصویر از محصول باشد).
- در برابر ضربه مقاوم باشد.
- تمامی اطلاعات لازم مانند: تاریخ تولید، تاریخ انقضا و… ذکر شود.
- طریقه مصرف محصول قید شود.
جعبه پذیرایی مقوایی آماده برای چه محصولاتی میتوان استفاده کرد؟
- جعبه پذیرایی مقوایی آماده برای محصولات غذایی
- جعبه پذیرایی مقوایی آماده برای لباس و پوشاک
- جعبه پذیرایی مقوایی آماده برای محصولات آرایشی و بهداشتی
- جعبه پذیرایی مقوایی آماده برای لوازم خانگی
- جعبه پذیرایی مقوایی آماده برای محصولات دارویی
انواع روش های بسته بندی بغیر از جعبه پذیرایی مقوایی آماده کدام است؟
بسته بندی محصولات به روش های مختلفی صورت می گیرد که ما در اینجا به چند نمونه از شناخته شده ترین آن ها اشاره می کنیم.
بسته بندی محصولات با ظروف شیشه ای
بسته بندی محصولات با ظروف شیشه ای از قدیمی ترین نوع بسته بندی ها است که از خیلی سال های قبل رواج داشته است. مانند تمامی آن ها، بسته بندی محصولات با ظروف شیشه ای نیز از معایب و مزایایی برخوردار است. از معایب این ظروف، حساس بودن در برابر افزایش یا کاهش ناگهانی حرارت است. ظروف شیشه ای تنها تا دمای مشخصی تحمل گرما و سرما رادارند و اگر دما از حد ظرفیت آن ها بالاتر یا پایین تر برود باعث ترک خوردن و شکستن آن ها می شود.
از دیگر معایب ظروف شیشه ای می توان به دشواری در حمل و نقل آن ها اشاره کرد چرا که علاوه بر فضای زیادی که اشغال می کنند، امکان ضربه دیدن و شکستن آن ها نیز وجود دارد و تمامی کسب وکارها باید به این موضوع بسیار توجه کنند و محصولات خود را با وسیله نقلیه مناسب و شرایط متناسب با آن به دست مشتری برسانند.
از مزایای ظروف شیشه ای می توان به شفاف بودن این ظروف اشاره کرد. اگرچه از طرفی باعث به وجود آمدن برخی از واکنش های نامطلوب همچون تجزیه رنگ ها می شود اما مخاطب می تواند در هنگام خرید محتوای درون آن را به راحتی ببیند و با اطمینان بیشتری محصول خود را خریداری کند و این ازجمله نکاتی است که دیگر بسته بندی ها دارا نمی باشند و اغلب مشتریان باتوجه به چاپ بسته بندی، محصول را خریداری می کنند اما به محض باز کردن بسته محصول متوجه تفاوت فاحش آن می شوند.
بسته بندی محصولات با ظروف فلزی
در تولید بسته بندی محصولات با ظروف فلزی به دلیل کاربرد های متعددی که دارد از مواد اولیه های مختلفی استفاده می شود. چرا که بسته ها در کاربردهای مختلف دارای خواص متفاوت هستند. ظروف فلزی برخلاف ظروف شیشه ای از مقاومت بالایی در برابر درجه حرارت بالا برخوردارند. همچنین به دلیل ساختاری که دارند در برابرعوامل خارجی مقاوم اند.
از معایب قوطی های فلزی می توان به این اشاره کرد که در برابر خوردگی مقاوم نیستند و ایجاد خوردگی می تواند باعث بوجود آمدن واکنش های شیمیایی مختلفی شود که باعث تغییر خاصیت محتوای درون بسته شود.
بسته بندی محصولات با ظروف پلاستیکی
اغلب افراد بر این باورند که پلاستیک برای محیط زیست ضرر بیشتری نسبت به دیگر بسته بندی ها دارد اما لازم به ذکر است که هرساله نزدیک به نیمی از پلاستیک های مصرفی بازیافت می شوند.
ظروف پلاستیکی در کنار تمامی عیب هایی که دارند قطعاً مزایای زیادی نیز دارند که تا کنون برای بسته بندی بسیاری از محصولات از پلاستیک استفاده می کنند.
در مقایسه با ظروف فلزی و شیشه ای، پلاستیک در مقابل واکنش های شیمیایی مقاومت بالاتری دارد و همچنین حمل و نقل آن نیزآسان تر است. علاوه بر آن قابلیت چاپ و جلوه بهتری دارد و سرعت بالایی نیز در تولید دارد. همه این ها دلایلی برای محبوبیت بیشتر آن نسبت به ظروف شیشه ای و فلزی است. از معایب پلاستیک باوجود اینکه قابل بازیافت است سرعت بسیار کم آن در تجزیه است. اما مزیت های آن به قدری است که معایب آن به چشم نمی آید و بخصوص در صنعت موادغذایی بسیاری از تولید کنندگان از پلاستیک برای محصولاتشان استفاده می کنند.
در حمل و نقل بوسیله جعبه پذیرایی مقوایی آماده چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
ایمنی محصولات
مهم ترین نکته ای که در حمل و نقل محصولات باید به آن توجه داشت، حفظ و رعایت ایمنی محصول می باشد. چراکه اگر محصول ما سالم به دست مشتری نرسد یقیناً باعث کاهش رضایتمندی آن ها و به سبب آن کاهش میزان فروش می شود. قطعاً میزان حساسیت همه محصولات شبیه به هم نیست و برای هرکدام از آن ها باید شرایط ویژه خودش را در نظر گرفت. اما همیشه باید به این نکته توجه داشت و آن را از اولویت های خود در حمل و نقل محصولات دانست.
رعایت نکات بهداشتی محصولات
رعایت اصول بهداشتی همیشه از مهم ترین نکات در حمل و نقل محصولات بوده است و امروزه با وجود ویروس کرونا این حساسیت دوچندان شده است. تمامی خریداران در پی تازه ترین و خوش طعم ترین محصولات بوده اند و کیفیت محصول برایشان یکی از مهم ترین فاکتورها بوده است. اما همیشه محصولاتی با کیفیت پائین نیز وجود دارند که بی شک همه ما آن را تجربه کردیم.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مواد غذایی ازجمله بیسکوئیت ، لبنیات، خشکبار و… را خریداری کردید به محض اینکه بسته محصول را بازنمودید با بو یا طعم بد محصول روبرو شدید حتی در برخی موارد وجود حشراتی مانند سوسک نیز گزارش شده است. قطعاً تجربه چنین اتفاقاتی ذهنیت بدی در بین عموم می سازد و پیامدهای بسیار سنگینی برای آن برند در پی دارد. از نکاتی که در حفظ سلامت محصول اهمیت دارند می توان به انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای هر محصول اشاره کرد. ازآنجایی که ویژگی های هر محصول با یکدیگر فرق دارد، نحوه حمل و نقل آن ها نیز باهم فرق دارد پس باید قبل از جابه جایی هر محصول شرایط مناسب با آن در هنگام حمل ونقل را فراهم کنیم. همچنین از نکات بهداشتی مهم دیگری که در رابطه با حفظ نظافت محصولات وجود دارد داشتن لباس مناسب برای کسانی است که وظیفه حمل و نقل محصولات رادارند.
مورد بعدی که باید بسیار به آن توجه داشت عدم وجود هوا در بسته بندی مواد غذایی است چراکه در صورت عدم توجه به آن، می تواند به محتوای درون بسته آسیب بزند.
این ها همه از نکات بسیار مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد. حفظ سلامت مواد غذایی در حین حمل ونقل بسیار بااهمیت است و نباید از آن غافل شد.
ارسال به موقع محصول
از دیگر نکات مهم در حمل و نقل محصولات و ارسال سفارش به مشتری، ارسال به موقع محصول است. هرچه شما محصولتان را در مدت زمان کوتاه تری به دست مشتری برسانید می توانید میزان رضایت بیشتری نیز کسب کنید و این نکته ای است که در بسیاری از کسب وکارها نادیده گرفته می شود.
قطعاً اگر سعی کنید تا محصول موردنظر را به موقع و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری برسانید احتمال اینکه دفعات بعدی نیز از شما خرید کنند بیشتر می شود. به خصوص در مواقعی که مشتری نیاز اضطراری دارد و می خواهد در کوتاه ترین زمان ممکن محصول موردنظر را دریافت کند، شما اولین موردی خواهید بود که در نظرش می آید.
تمامی این موارد تنها بخش کوچکی از نکات مهم در بازاریابی و فروش محصولات است و مانند هر کاری، بسته بندی محصولات نیز نیازمند دقت عمل و تلاش روزافزون است. قطعاً هدف تمامی کسب و کارها جلب هرچه بیشتر رضایت و توجه مشتریان است و برای رسیدن به این مهم همیشه در تلاش هستند.
منبع: مجله چاپخونه