دولت سیزدهم مصمم به حل مسائل خوزستان است

به گزارش وبلاگ دیدگاه، خبرگزاری خبرنگاران-معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم مصمم به حل مسائل خوزستان است گفت: رییس جمهور در 2 سفر سرزده به خوزستان برای گره گشایی از مشکل مردم استان و منطقه ها زلزله زده اندیکا دستورهای مهمی صادر کرد که به مصوبه هایی مهم در هیات دولت تبدیل شد.

دولت سیزدهم مصمم به حل مسائل خوزستان است

سیدصولت مرتضوی روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه اهواز در گفت و گو با وبلاگ دیدگاه اضافه کرد: پیگیری های ویژه ای برای اجرایی کردن دستورهای رییس جمهور در ماه های اخیر در سطح استانی و ملی انجام شد که خروجی این پیگیری ها تعداد قابل توجهی مصوبه برای اجرایی کردن پروژه ها بود.

وی اضافه کرد: تامین اعتبار لازم برای طرح های زیربنایی از جمله تامین آب شرب، ساماندهی شبکه های فاضلاب ،خطوط درون شهری، خطوط انتقال و تصفیه خانه ها، تامین زیرساخت های راه و راه آهن، توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اجرا شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: در بخش آب ، خاک و کشاورزی و سایر بخش ها نیز تصمیم های بسیار خوبی برای استان خوزستان گرفته شده و اعتبارهای خوبی پس از سفر رییس جمهور به خوزستان به ویژه در بخش آب و فاضلاب تخصیص داده شد.

وی با اشاره به دومین بازدید رییس جمهور از منطقه ها زلزله زده اندیکا گفت: در این بازدید دستورات مهمی برای حل مشکل مردم منطقه ها زلزله زده از سوی رییس جمهور صادر شد.

مرتضوی، رصد مصوبه های سفرهای استانی رییس جمهور به خوزستان را از جمله اهداف خود از سفر 2 روزه به خوزستان اعلام نمود و اضافه کرد: ارزیابی از پیشرفت فیزیکی طرح ها و نظارت میدانی، جمع بندی و آنالیز پیشرفت ها ، شناخت کاستی ها و اتخاذ تصمیم مناسب برای برون رفت از مشکل احتمالی از جمله اهدافی است که در این سفر پیگیری می گردد.

بازدید از طرح تزریق آب به خط لوله غدیر، بازدید از طرح جامع فاضلاب اهواز، ملاقات با امام آدینه اهواز، بازدید از منطقه ها زلزله زده اندیکا و برگزاری قرارگاه بازسازی اندیکا از جمله برنامه های اعلامی سفر 2 روزه معاون اجرایی رییس جمهور به خوزستان است.

انتها پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "دولت سیزدهم مصمم به حل مسائل خوزستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت سیزدهم مصمم به حل مسائل خوزستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید