همه پرواز ها به مقصد و از مبدا انگلیس لغو شد

به گزارش وبلاگ دیدگاه، وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا، با درخواست وزیر بهداشت پرواز های رفت و برگشت انگلیس فعلا به مدت دو هفته لغو شده و فروش بلیت این پرواز ها غیرقانونی است.

همه پرواز ها به مقصد و از مبدا انگلیس لغو شد

محمد اسلامی در حاشیه مراسم بهره برداری از 89 پروژه ریلی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اضافه نمود: شب گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وزارت راه و شهرسازی خواستار اقدامات سختگیرانه تری برای ورود مسافران از مبدا انگلیس شده بود که ما دیدیم اقدامات سختگیرانه مفهمومی ندارد و لذا با توجه به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی که خواستار مراقبت بیشتر از ورودی های کشور شده بودند، تصمیم گرفتیم پرواز های رفت و برگشت انگلیس را فعلا به مدت دو هفته تعلیق کنیم.

وی اضافه نمود: تیم پزشکی وزارت بهداشت هم اکنون در فرودگاه امام خمینی مستقر است و نوتام مربوطه نیز صادر شده است که باید همه مسافران ورودی به کشورمان قبل از پرواز، تست کرونا داده باشند و پاسخ تست نیز منفی باشد.

اسلامی گفت: در این خصوص، اقدامات ما تشدید شده است و کنترل ها را بیشتر خواهیم کرد تا سلامت مردم از این جهت با خطر روبرو نشود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در مورد تسهیلات کرونایی شرکت های زیان دیده اضافه نمود: تا به امروز 70 درصد شرکت های حمل و نقلی وام کرونایی خود را دریافت نموده اند و هیچ تبعیضی بین شرکت ها نبوده و همه شرکت ها در یک فهرست به بانک ها معرفی شده اند.

اسلامی ادامه داد: شرکت ها باید خود را با مقررات بانکی وفق داده و تضمین مورد احتیاج بانک ها را تامین نمایند چرا که بانک ها تسهیلات را بدون تضمین نمی دهند و پر مشکل ترین شرکت حمل و نقلی، شرکت رجا بود که مشکلش در آستانه حل شدن است.

منبع: فرارو

به "همه پرواز ها به مقصد و از مبدا انگلیس لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه پرواز ها به مقصد و از مبدا انگلیس لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید