برگزاری 35 وبینار به وسیله دانشگاه های هنر، فرهنگ و ارتباطات و دانشکده معماری و شهرسازی

به گزارش وبلاگ دیدگاه، پژوهش یکی از ارکان مهم هر جامعه ای است. در نظام دانشگاهی مبتنی بر رویکرد آموزشی و پژوهشی، این مهم، از اهمیت بالایی برخوردار است.

برگزاری 35 وبینار به وسیله دانشگاه های هنر، فرهنگ و ارتباطات و دانشکده معماری و شهرسازی

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ دیدگاه، پژوهش یکی از ارکان مهم هر جامعه ای است. در نظام دانشگاهی مبتنی بر رویکرد آموزشی و پژوهشی، این مهم، از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه دانشگاهی پیروز است که بتواند دو بال دانش یعنی آموزش و پژوهش را با هم به حرکت درآرود و این امر باعث غنای دوره تحصیلی دانشجویان می گردد و مقدمات لازم برای ارتباط آ ن ها با بازار کار را فراهم می نماید. از این رو، پژوهش یکی از محوری ترین موضوعات دانشگاه سوره است.

آذرماه در نظام پژوهشی دانشگاه های ایران از یک اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این ماه 25 آذر به عنوان روز پژوهش و فناوری و هفته ای که در آن، این روز واقع شده است، هفته پژوهش است. هفته پژوهش و فناوری در پاییز هر سال، فرصت مناسبی برای آنالیز دستاوردها و چالش های فراروی حوزه پژوهش و پژوهشگران کوشا در سطح کشور و بخش های تحقیقاتی سازمان ها و نهادهای گوناگون علمی به شمار می رود.

به مناسبت هفته پژوهش، معاونت پژوهشی دانشگاه سوره با همکاری سه دانشکده هنر، فرهنگ و ارتباطات، و معماری و شهرسازی، مجموعه وبینارهایی را در زمینه های سینما، انیمیشن، ادبیات نمایشی، نقاشی، گرافیک، عکاسی، پژوهش هنر، هنر و معماری اسلامی، معماری داخلی، ادبیات پایداری، ارتباطات، مدیریت رسانه و حقوق رسانه از 16 آذر الی 2 دی ماه برگزار می نماید. دانشکده هنر 8 وبینار، دانشکده فرهنگ و ارتباطات 17 وبینار و دانشکده معماری و شهرسازی 10 وبینار، را از مجموع 35 وبینار به خود اختصاص می دهند.

جزئیات برنامه های هر سه دانشکده به توضیح زیر است:

علاقه مندان می توانند با استفاده از اسکن کد QR معین شده بر روی هر یک از پوسترها، در وبینارهای مورد نظر خود در روز و ساعت معین، شرکت نمایند.

بعلاوه می توانند برای ورود به جلسات از لینک های مربوط به هر دانشکده استفاده نمایند.

لینک ورود به وبینارهای دانشکده هنر:

https://sibad.soore.ac.ir/v/show/researchweekart

لینک ورود به وبینارهای دانشکده فرهنگ و ارتباطات:

https://sibad.soore.ac.ir/v/show/researchweekculture

لینک ورود به وبینارهای دانشکده معماری و شهرسازی:

https://sibad.soore.ac.ir/v/show/researchweekarchitecture

شرکت برای تمام علاقه مندان آزاد است. کافی است به عنوان مهمان وارد نشست ها شوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری 35 وبینار به وسیله دانشگاه های هنر، فرهنگ و ارتباطات و دانشکده معماری و شهرسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 35 وبینار به وسیله دانشگاه های هنر، فرهنگ و ارتباطات و دانشکده معماری و شهرسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید