خبرنگاران آب شرب پایدار در راستا نفت سفید هفتکل

به گزارش وبلاگ دیدگاه، اهواز - خبرنگاران - استاندار خوزستان گفت: بخش عمده آبرسانی به منطقه نفت سفید هفتکل و 60 روستای دیگر این جهت صورت گرفته و قبل از تابستان سال آینده نفت سفید و دیگر روستاهای آن به آب شرب با کیفیت و پایدار دست می یابند.

خبرنگاران آب شرب پایدار در راستا نفت سفید هفتکل

به گزارش وبلاگ دیدگاه غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در بازدید از روستاهای هفتکل به ویژه منطقه نفت سفید این شهرستان گفت:هدف از این بازدید آنالیز مسائل نفت سفید هفتکل و دیگر روستاهای این جهت بود، یکی از مهم ترین مسائل نفت سفید نبود آب شرب کافی در منطقه است که بدین منظور بنا شد از چاه های کاید رفیع آب به منطقه نفت سفید منتقل گردد که بخش عمده پروژه صورت گرفته است .

وی گفت: البته این منطقه آب شرب داشت اما میزان آن کافی نبود و به علت پر نشدن مخزن آب به صورت ساعتی در اختیار اهالی منطقه قرار می گرفت با تکمیل پروژه آب رسانی به منطقه پایداری و کیفیت آب بالا می رود.

استاندار خوزستان مشکل دیگر اهالی نفت سفید و روستاهای اطراف را نبود اینترنت پرسرعت خواند و گفت: در حال حاضر اهالی منطقه از اینترنت 2G استفاده می نمایند که با توجه به آموزش مجازی و ضرورت اینترنت پرسرعا بنا شد این مشکل رفع گردد و اینترنت 3G در اختیار اهالی قرار گیرد و مشکل آنتن دهی موبایل نیز رفع گردد.

به گزارش وبلاگ دیدگاه با گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان برای پروژه تامین آب منطقه نفت سفید از کاید رفیع هفتکل تا کنون 80 کیلومتر خط انتقال لوله فلزی به قطر 20 اینچ تا 8 اینچ اجرا شده است، همچنین 2 حلقه چاه در محدوده کاید رفیع هفتکل برنامه ریزی شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آب شرب پایدار در راستا نفت سفید هفتکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آب شرب پایدار در راستا نفت سفید هفتکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید