اخبار صنعت

استانداری اصفهان: 99 درصد تالاب گاوخونی خشک شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 99 درصد تالاب گاوخونی خشک شده و این تالاب خود به کانون خیزش گرد و غبار تبدیل شده است.

13 مرداد 1402

انیشتین در مازندران، جوان نابغه ایرانی که در 13 سالگی وارد دانشگاه شد و در 20 سالگی دکترای فیزیک گرفت

اوایل دهه 80 وقتی نام نوجوان 13 ساله در مازندران به عنوان کم سن ترین داوطلب کنکور سراسری سال 81 سر زبان ها افتاد، کمترکسی پیش بینی می کرد که فرهنگ فلاح آن قدر تند و تیز حرکت کند که در مدت کوتاهی در حال آماده کردن تز دکترایش باشد.

1 تیر 1402

عکس ، انتخاب غیرمنتظره؛ وریا غفوری در آستانه سرمربیگری در لیگ برتر ، بازگشت خبرساز کاپیتان سابق استقلال

گفته می گردد کاپیتان سابق استقلال یکی از گزینه های سرمربیگری تیم تازه لیگ رجحان شده فوتبال ایران است.

31 اردیبهشت 1402

اطلاعیه شورای رقابت درباره واقعی شدن قیمت خودرو ، 50 درصد خودروها به متقاضیان خاص اختصاص داده می گردد

مرکز ملی رقابت در راستای پای بندی به اطلاع رسانی شفاف در شورای رقابت، جهت تنویر افکار عمومی در خصوص اعلام قیمت خودروهای غیرمونتاژی فراوری داخل، بیانیه شماره چهارم شورای رقابت در خصوص بازار خودرو را منتشر کرد.

17 فروردین 1402

تصویر مخوف هابل از کهکشان کوتوله!

تلسکوپ هابل تصویر جالبی از یک کهکشان تازه منتشر نموده است.

29 اسفند 1401

کشف یک مجتمع تفریحی 1800 ساله با امکانات حیرت انگیز!

باستان شناسان موسسه ملی باستان شناسی پیشگیرانه فرانسه (INRAP) یک مجتمع باستانی رومی متعلق به قرن دوم و سوم پس از میلاد را در شهر رنس در شمال شرقی این کشور کشف کرده اند که تزئینات و امکانات آن حیرت انگیز و خارق العاده است.

27 اسفند 1401

آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا در آستانه نوروز

در این طرح دو شرکت ایران خودرو و سایپا از ظرفیت پایگاه های ثابت امدادی جاده ای به صورت مشترک بهره مند خواهند شد و در 20 نقطه بحرانی کشور نیز خدمات امدادی به صورت مشترک پوشش دهی خواهد شد.

25 اسفند 1401

قیمت گاز مبرد فریونی r22

گاز r22 یکی از گازهای فریونی است که در زمینه تهویه مطبوع و تبرید کاربرد فراوانی دارد. گاز مبرد r22 دارای فرمول شیمیایی CHCLF2 است و از آن با نام آیوپاک کلرو دی فلورو متان یاد می گردد. این گاز به صورت بی رنگ و بدون بو در بازار موجود است. گاز r22 یکی از رایج ترین و...

15 اسفند 1401

ام اس ریچارد برای نخستین بار پا به خشکی می گذارد

ام اس ریچارد برای نخستین بار در تاریخ هارتیگروتن وارد خشکی های نروژ می گردد تا مهندسین یک ماه کامل صرف تعمیرات و بروزرسانی آن نمایند. بسیاری از بخش های این کشتی قطبی سفارشی ازجمله کابین ها، سوئیت ها و محوطه مهمانان تغییرات اساسی خواهد داشت. نخستین مرحله...

18 دی 1401

نگرانی برای تامین گوشت قرمز داخل نداریم، اعتبارسنجی مشکل برخورد سلیقه ای بانک ها در اخذ ضامن را حل کرد؟

افزایش قیمت خودروسازان چینی، تاریخ انقضای مرغ های منجمد وارداتی رو به اتمام است و بارش های کمتر از نرمال در نیمه نخست آذر از اخبار مالی امروز است.

10 آذر 1401

پدیده ای نادر در سیاره سرخ ، شراره های خورشیدی با مریخ چه کردند؟

مدارگرد ماوِن (MAVEN) برای اولین بار در 8 سال گردش خود به دور مریخ، همزمان شاهد دو نوع مختلف شفق فرابنفش بود که نتیجه طوفان های خورشیدی است که در 27 اوت شروع شد.

19 آبان 1401

محقق شدن 35 درصد از سهم اشتغال استان اصفهان

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در 7 ماهه سال جاری 35 درصد از اشتغال استان اصفهان محقق شده است.

9 آبان 1401

ره آورد سفر یک روزه استاندارآذربایجان شرقی به شهرستان هریس

استاندار آذربایجان شرقی دربدوورود به شهرستان هریس با حضور در گلزار شهدا هریس و ادای احترام به شهدای شهرستان هریس، در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت.

6 آبان 1401

محاسبه هزینه های کشاورزان در قیمت گذاری زرشک

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: زرشک از کالاهای لوکس است و ضرورتی ندارد که در سبد خانوار وجود داشته باشد و قیمت گذاری آن باید بر اساس هزینه های کشاورزان باشد.

10 مهر 1401

جشن ملی پسته در رفسنجان برگزار گردید

جشن ملی پسته با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار کرمان و نمایندگانی از استان های پسته خیز درشهر جوادیه فلاح رفسنجان برگزار گردید.

8 مهر 1401

اپل می خواهد از فناوری OLED هیبریدی برای آیپدهای آینده استفاده کند

طبق گزارش نشریه کره ای The Elec، برنامه های شایعه شده اپل برای تجهیز آیپدهای جدیدش به فناوری OLED می تواند شامل استفاده از فناوری OLED هیبریدی باشد که از ترکیب و ادغام سازی متریال پنل های OLED سخت و انعطاف پذیر تشکیل می شود. این گزارش ادعا می کند اپل علاقه ای ندارد...

11 شهریور 1401
10 شهریور 1401

نقشه راه تحول در صنعت خودرو، حکمرانی در کشور بدون نفت

صفحه نخست روزنامه های مالی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.

8 شهریور 1401

موزه بزرگ ورزش اصفهان تاسیس می شود

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، موزه بزرگ ورزش اصفهان تاسیس می شود.

25 مرداد 1401

تغییر فرآیند قیمت گذاری منتفی شد

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی اطلاعیه ای اظهار داشت که فرایند قیمت گذاری بیان شده در مکاتبه این سازمان به عنوان یک پیشنهاد اولیه در یکی از جلسات تنظیم بازار مطرح شده بود، اما در عمل قابلیت اجرا نداشته و منتفی شده است.

8 مرداد 1401
تعداد: (136)