سلطانی فر: ورزش در دولت تدبیر و امید خیلی خوب جلو رفته ، دیدید با برد پرسپولیس چه نشاطی در جامعه به وجود آمد؟

به گزارش وبلاگ دیدگاه، وزیر ورزش گفت: این روزها به خاطر کرونا و تحریم ظالمانه آمریکا مسائل مالی وجود دارد اما یک پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا دیدید چه شور و نشاطی ایجاد کرد که امیدواریم استمرار یابد.

سلطانی فر: ورزش در دولت تدبیر و امید خیلی خوب جلو رفته ، دیدید با برد پرسپولیس چه نشاطی در جامعه به وجود آمد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دیدگاه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه امضای تفاهمنامه با میراث گردشگری، اظهارداشت: توسعه یک کشور احتیاجمند مردمی است که از جسم و روح سلامت برخوردار باشند. ورزش، ارزان ترین راه برای سلامت و ایجاد گردد و نشاط، وحدت و غرور ملی محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: این روزها به خاطر کرونا و تحریم ظالمانه آمریکا مسائل مالی وجود دارد اما یک پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا دیدید چه شور و نشاطی ایجاد کرد که امیدواریم استمرار یابد. سندی که 5 سال قبل امضا کردیم اساسی بود که بتوانیم همکاری دو وزارتخانه را ادامه دهیم. امروز با اینکه وزارت میراث فرهنگی تشکیل شده، بلوغ خوبی در بین مدیران به وجود آمده تا بهتر از گذشته از این ظرفیت ها استفاده گردد. با آسیب شناسی پیش نویس جدید نوشته شده است.

وزیر ورزش اظهار داشت: بخش گردشگری با اشتغال زایی بالا می تواند مسائل را حل نماید و ورزش هم موثرترین راه برای وحدت ملی است. امیدواریم نقش خودمان را برای توسعه کشور ایفا کنیم.

سلطانی فر درباره اینکه فدراسیون ها چطور می توانند میزبانی بگیرند، مطرح نمود: با توجه به زیرساخت هایی که داریم برای دریافت میزبانی همیشه کوشش کردیم. ما برای 2027 میزبانی جام ملت ها درخواست دادیم. برای رشته های سالنی مثل کشتی، ووشو و ... امکان میزبانی داریم امیدواریم با این تحریم و در مقابله با آنها بتوانیم میزبانی بگیریم.

علی اصغر مونسان وزیر گردشگری هم در جمع وبلاگ دیدگاه، مطرح نمود: به خاطر سند گردشگری مهندسی دولت ابلاغ شده، با 28 دستگاه باید کار کنیم. گردشگری فرابخشی است و به همکاری همه دستگاه ها احتیاج دارد. بخش گردشگری ورزشی در جهان مهم است و ما هم ظرفیت لازم را داریم.

وی درباره ارزآوری گردشگری اظهار داشت: گردشگری هم اشتغال آفرین است و هم ارز آوری دارد. رویدادهای مهمی در گردشگری ورزشی است و با فعال کردن آن امیدواریم به ارزآوری یاری کنیم.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره یاری به وزارت ورزش، یادآور شد: در دولت تدبیر و امید بخش گردشگری و ورزش خیلی خوب جلو رفته است. ما 2200 واحد بوم گردی و چندین هتل افتتاح کردیم و 137 هزار میلیارد تومان در حال بهره برداری داریم. در حوزه ورزش هم تعداد ورزشگاه ها افزایش یافته است . زیر ساخت های خوبی است و امیدواریم رویدادهای بین المللی را توسعه دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سلطانی فر: ورزش در دولت تدبیر و امید خیلی خوب جلو رفته ، دیدید با برد پرسپولیس چه نشاطی در جامعه به وجود آمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: ورزش در دولت تدبیر و امید خیلی خوب جلو رفته ، دیدید با برد پرسپولیس چه نشاطی در جامعه به وجود آمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید