محقق شدن 35 درصد از سهم اشتغال استان اصفهان

به گزارش وبلاگ دیدگاه، مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در 7 ماهه سال جاری 35 درصد از اشتغال استان اصفهان محقق شده است.

محقق شدن 35 درصد از سهم اشتغال استان اصفهان

سید مهدی قائم مقامی با اشاره به سهم سال جاری استان اصفهان در ایجاد اشتغال گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان اصفهان را موظف به ایجاد 80 هزار شغل نموده که تا به امروز 35 درصد آن ثبت و محقق شده، ولی این آمار به دلیل مسائل اینترنت و ثبت نشدن اشتغال های تازه، دقیق و قطعی نیست.

او با بیان اینکه سال جاری اعتبارات استان دیر ابلاغ شده گفت: پرداخت دیرهنگام تسهیلات، افزایش قیمت ها و تورم نیز در به تاخیر انداختن بهره برداری از واحد های تولیدی و صنعتی موثر بوده است.

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با پیش بینی اینکه اشتغال در شش ماهه دوم سال روند صعودی می گیرد ابراز امیدواری کرد تا انتها سال سهم اشتغال استان به طور کامل محقق گردد.

قائم مقامی با اشاره به اینکه ایجاداشتغال برای دو بخش صنعت و خدمات تعریف شده گفت: کشاورزی نیز برای بخش خدمات تعریف شده، ولی سهم کمتری در حوزه اشتغال دارد.

به گفته استاندار اصفهان در یکسال گذشته 219 واحد صنعتی احیا شده و احیای 480 واحد صنعتی دیگر در استان تا انتها سال را در دستور کار است و نرخ بیکاری استان از 12.6 به 10.6 درصد رسیده است.

وبلاگ دیدگاه اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محقق شدن 35 درصد از سهم اشتغال استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محقق شدن 35 درصد از سهم اشتغال استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید