کسب و کار

سامسونگ برای پیش فروش S24 چه برنامه ای دارد؟

زومیت نوشت: گزارشی تازه برنامه پیش فروش سامسونگ برای سری گلکسی S24 را فاش می کند.

11 دی 1402

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای دی 8 آذر آغاز می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای دی 8 آذر آغاز می گردد.

6 آذر 1402

استانداری اصفهان: 99 درصد تالاب گاوخونی خشک شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 99 درصد تالاب گاوخونی خشک شده و این تالاب خود به کانون خیزش گرد و غبار تبدیل شده است.

13 مرداد 1402

هزینه اسباب کشی در تهران چقدر است؟

فصل تمدید قرارداد ها که می رسد، فارغ از دغدغه های افزایش رهن و اجاره بهای خانه و هزینه کمیسیون بنگاه و توانایی پرداخت آن، در صورت عدم تمدید قرارداد، هزینه جابه جایی و اسباب کشی نیز دغدغه دیگری است که مستاجران در گرم ترین فصل سال مجبور به تامین آن هستند.

27 خرداد 1402

قیمت جک K7 افزایشی شد

قیمت جک K7 امروز دوشنبه 28 فروردین با افزایش قیمت 365 میلیونی همراه بود.

29 فروردین 1402

واکنش تازه وزیر ارشاد به فیلم برادران لیلا ، شاهد یک تجربه قانون گریزی بودیم

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید تجربه برادران لیلا، تجربه یک قانون گریزی بوده است و اگر بخواهیم این اتفاق نیفتد، همه باید به قانون پایبند باشیم.

27 فروردین 1402

12 فیلم انگیزشی برتر برای پیدا کردن هدف تان در زندگی

سال که نو می گردد، آدمی هم، نه همانند طبیعت، هوشمند و ذاتی، اما به حکم طبیعت نو می گردد. یعنی قصد می نماید که نو گردد. آخر همه چیز مهیاست. شکوفه ها جوانه می زنند، همه جا سبز می گردد و ما می رویم تا یک بار دیگر در کوتاه زمانی که همراه زمینیم، یک بار دیگر با...

12 فروردین 1402

آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا در آستانه نوروز

در این طرح دو شرکت ایران خودرو و سایپا از ظرفیت پایگاه های ثابت امدادی جاده ای به صورت مشترک بهره مند خواهند شد و در 20 نقطه بحرانی کشور نیز خدمات امدادی به صورت مشترک پوشش دهی خواهد شد.

25 اسفند 1401

چگونه یک شرکت غرفه سازی حرفه ای انتخاب کنید؟

نمایشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به خصوص وجود رقابت عامل اصلی اهمیت دادن به نمایشگاه هاست؛ زیرا یکی از اهداف اصلی در هر بازاری، پیشرو بودن است. برای اینکه در نمایشگاه ها به موفقیت مورد انتظار دست یابید، احتیاج به توافق با یک شرکت غرفه سازی...

20 اسفند 1401

مهم ترین سوغات تونس

سوغاتی ها، دریچه ای به گذشته اند. اشیایی که به دست ملت های دیگر ساخته شده اند و می توانند تا همواره برای خودتان یا دیگران، یادآور خاطراتی خوش باشند. به همین علت خرید سوغاتی و یادگاری از سفرها، لذت بخش است و بیشتر گردشگران آن را از دست نمی دهند. به خصوص اگر...

23 دی 1401

10 قانونی که مهمانداران هواپیما باید درمورد ظاهر خود رعایت نمایند

شغل مهمانداری هواپیما در اوایل قرن بیستم به وجود آمد و آن موقع تمامی مهمانداران هواپیما مرد بودند. اولین مهماندار زن تاریخ پرستاری 25 ساله بود که در سال 1930 کار خود را آغاز کرد و تا سال 1936 زنان دیگر به طور کامل جای مردان را در این شغل گرفتند.

25 آذر 1401

حراج جمجمه یک دایناسور تی رکس

فروش جمجمه یک دایناسور تی رکس در یک حراجی معتبر طبق انتظارات پیش نرفت و به مبلغی بسیار کمتر از پیش بینی ها فروخته شد.

20 آذر 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز پنجشنبه سه آذر 1401

خبرنگاران- قیمت پراید 111 که یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات داخلی محسوب می گردد، امروز پنجشنبه سوم آذر 210 میلیون تومان است. دیروز پراید 111 را با همین قیمت معامله می کردند و سایر محصولات داخلی هم در آخرین روز هفته با همان قیمت های چهارشنبه خرید و فروش می...

3 آذر 1401

محقق شدن 35 درصد از سهم اشتغال استان اصفهان

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در 7 ماهه سال جاری 35 درصد از اشتغال استان اصفهان محقق شده است.

9 آبان 1401

ره آورد سفر یک روزه استاندارآذربایجان شرقی به شهرستان هریس

استاندار آذربایجان شرقی دربدوورود به شهرستان هریس با حضور در گلزار شهدا هریس و ادای احترام به شهدای شهرستان هریس، در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت.

6 آبان 1401

شاسی بلند الکتریکی بنز

بنز با رونمایی از یک شاسی بلند تازه، یک مدل دیگر به محصولات الکتریکی خود افزود. این ماشین که نامش EQE SUV است به خودروساز آلمانی یاری خواهد نمود تا با شاسی بلند محبوب الکتریکی ب ام و رقابت کند.

4 آبان 1401

زمان فروش بلیت پروازهای جام جهانی معین شد ، وزیر راه : بلیت 90 میلیونی نخرید

وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم بلیت های حمل و نقل جام جهانی را با قیمت 90 و 100 میلیون نخرند و بلیت ها با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر، دو هفته قبل از آغاز جام جهانی در سایت مربوطه به وسیله سازمان هواپیمایی قرار می گیرد.

1 آبان 1401

دورت قاپیلی تیمچه زنجان

در محل تقاطع دالان ها میدان وسیعتری به شکل هشت ضلعی قرار گرفته است. که حجره های واقع در این قسمت به طول نیم متر از هر طرف برای استفاده از فضای بیشتر جلو آمده اند. طاق آن ضربی است که روی آن با گچ اندود شده است و نورگیری شش ظلعی در وسط طاق قرار گرفته است. چهار...

11 مرداد 1401

قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت باز خواهد گشت

از سال 97 شورای رقابت پس از تشکیل جلسه کمیته خودرو، پا به عرصه قیمت گذاری خودرو گذاشت و قرار شد هر 6 ماه یک بار طبق تورم بخشی، قیمت خودروهای داخلی را که انحصاری هستند، تعیین کند و درصورت افزایش نرخ تورم، قیمت خودرو را گران نمایند.

7 مرداد 1401

چرا هنوز فکر می کنیم با انداختن نانوا در تنور، قیمت پایین می آید؟

روزنامه شرق نوشت: آقای رئیسی در گفت وگوی تلویزیونی اخیر خود بار دیگر نهاد های تعزیراتی و نظارتی را به یاری طلبید. این درخواست و دستور ایشان در حدود 10 ماه سکانداری امور بار ها و بار ها تکرار شده است.

31 تیر 1401
تعداد: (120)