راهنمای سفر

23 تا از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کیش

اگر در پی تجربه ای سفر فوق العاده با صرف هزینه ای معقول در ایران هستید، کیش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به معرفی جاذبه های کیش بپردازیم تا در هنگام سفر از معروف ترین جاذبه های تاریخی و تفریحی این جزیره دیدن...

14 دی 1401

چطور از اقامتگاه بومگردی خود درآمدزایی کنیم؟

در این مقاله از وب سایت گردشگری درباره چگونگی در آمدزایی از اقامتگاه بومگردی سخن خواهیم گفت پس در ادامه با ما همراه باشید.

18 شهریور 1401

العین؛ قلب خشتی تپنده در کالبد امارات متحده عرب

آشنایی با شهر تاریخی العین؛ یکی از مراکز فرهنگی در خارج از ابوظبی

20 مرداد 1401

چگونه در سفر جشن عروسی برگزار کنیم؟

جشن عروسی خود را در محلی زیبا و توریستی برگزار کنید تا بتوانید هیجان سفر را با شکوه جشن عروسی ترکیب کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا 7 نکته مهم را در این باره بخوانید.

25 خرداد 1401

قیمت هتل ها به نظر بالا می آید

به رغم این که بیشترین شکایت مسافران نوروزی از مراکز اقامتی و اغلب به خاطر گرانی بوده است، اما دبیر جامعه حرفه ای هتلداران ایران می گوید: قیمت ها بالا به نظر آمده، چون هتل ها تخفیف ها را برای نوروز برداشته بودند.

17 خرداد 1401

رونق صنعت گردشگری و افزایش جاذبه مقصد در مهاجرت معکوس موثر است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، رونق صنعت گردشگری و افزایش جاذبه مقصد در مهاجرت معکوس موثر است.

18 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 3 ستاره ادمیرال در وین

هتل ادمیرال وین | Hotel Admiralیکی از گزینه های انتخاب هتل در وین، می تواند نزدیکی به جاذبه های معروف شهر باشد. هتل ادمیرال وین Hotel Admiral با قرارگیری در مرکز شهر وین و در میانه محله خیابان ماریاهیلفر و موزه کوارتر (موزه تاریخ طبیعی وین) جزو برترین گزینه ها می باشد....

20 فروردین 1401

کرم های شب تاب چلچراغ غارهای وایتوموی نیوزیلند

کرم ها هم می توانند جاذبه گردشگری شوند؛ حتی اگر در غار پنهان شده باشند.

18 فروردین 1401

12 مورد از پر بازدیدترین دیدنی های قبرس

دیدنی های قبرسقبرس جواهری در دریای مدیترانه شرقی است. این شهر دارای جاذبه های تاریخی، افسانه ای و فرهنگی بوده و بازدیدنمایندگان می توانند سری هم به مکان های مختلف باستان شناسی بزنند بعضی هم برای شرکت در جشنواره های هیجان انگیزی مثل فستیوال پیاده روی...

13 اسفند 1400

سفر 3 روزه به مادرید؛ شهر میادین زیبا و کاخ های سلطنتی

مادرید مرکز و یکی از دیدنی ترین شهرهای اسپانیا است که مدرنیته و تاریخ به خوبی در آن تلفیق شده است؛ با برنامه سفری 3 روزه قصد داریم به این شهر زیبا سفر کنیم؛ با ما همراه باشید.

19 بهمن 1400

آرامش و لذت از زیبایی در روستای بهمنان سوادکوه، عکس

بهمنان همچنین نام طایفه ای است که در این روستا زندگی می نموده اند. مطابق نقل افضل الملک در سفرنامه مازندران این طایفه به همراه سه طایفه اولاد، شیروان، گاوان پیش از اسلام در سوادکوه می زیسته اند.

30 اسفند 1399

10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس گرامی باد

روز ملی خلیج فارسدر دنیای امروزی نام ها و نشانه ها هر کدام برای شناخت بیشتر هویت، افراد، اشیاء مکان های جغرافیایی سلسله های پادشاهی، سیاره ها و موارد دیگر هستند که با شنیدن برخی از این نام ها هر انسانی ممکن است به وجد بیاید. آنچه که می توان با جرات بیان...

26 خرداد 1399

اعلام مراکز اقامتی آماده پذیرش بیماران

معاونت گردشگری کشور در نامه ای به مدیران کل میراث فرهنگی استان ها، به منظور کاهش تردد، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دستورات جدیدی را به آن ها ابلاغ کرد.

7 اردیبهشت 1399