خبرنگاران سفارت ایران در کویت: بیگانگان برای فروش سلاح به منطقه ما آمده اند

به گزارش وبلاگ دیدگاه، تهران- خبرنگاران- سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت با اشاره به دخالت های آمریکا در غرب آسیا خاطرنشان کرد که بیگانگان برای فروش سلاح به این منطقه آمده اند.

خبرنگاران سفارت ایران در کویت: بیگانگان برای فروش سلاح به منطقه ما آمده اند

به گزارش سه شنبه وبلاگ دیدگاه، سفارت ایران در پاسخ به سفیر آمریکا در کویت که نقش کشورمان را در منطقه خبیثانه توصیف کرد، در پیغامی توئیتری نوشت: هیچ کشوری دلسوزتر از خود کشورهای منطقه برای امنیت و ثبات آن نیست. آنهایی که از هزاران کیلومتر آمده اند برای کسب درآمد و فروش سلاح آمده اند.

در ادامه این پیغام آمده است: آنهایی که اقدام به کشتن فرماندهان محبوب نظامی ضد تروریسم داعشی در منطقه کردند، نقش پلید خود را در منطقه ایفا می نمایند. فرزندان این منطقه این نقش پلید را هرگز فراموش نخواهند کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت اضافه کرد: ایالات متحده آمریکا با خروج از توافق هسته ای به تاریخ 8 می 2018 عملاً قطعنامه 2231 شورای امنیت را که خود یکی از بانیان آن بود، نقض نموده است. این یعنی یکجانبه گرایی و نقش پلید در جهان.

در این پیغام همچنین آمده است: نقش پلید یعنی: برای نخستین بار در تاریخ سازمان ملل متحد، یک عضو دائم شورای امنیت قطعنامه مصوبه شورا را نقض کند و به مجازات دولت هایی بپردازد که نسبت به این قطعنامه و اجرای آن ملتزم هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سفارت ایران در کویت: بیگانگان برای فروش سلاح به منطقه ما آمده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفارت ایران در کویت: بیگانگان برای فروش سلاح به منطقه ما آمده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید