خبرنگاران هفت هزار خانوار روستایی سال جاری خدمات ویژه دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ دیدگاه، یاسوج- خبرنگاران- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال جاری به هفت هزارو 201 خانوار روستایی استان در قالب ارتقای شاخص های توسعه روستایی خدمات ویژه ارائه می گردد.

خبرنگاران هفت هزار خانوار روستایی سال جاری خدمات ویژه دریافت می نمایند

حسین کلانتری عصر یکشنبه در نشست رسیدگی به امور روستاییان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای عملیاتی کردن و تسریع فرایند اجرایی این خدمات ویژه دولت اقدامات خوبی در استان اجرا شده است.

وی بیان نمود: لوله کشی گاز، ساخت حمام و ارتقا سلامت خانواده ها با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و استانداری سال جاری برای مدد جویان مناطق مختلف استان انجام می گردد که سهم استانداری در این مشارکت 50 درصد است.

کلانتری گفت: این خدمت برای 2 هزار و 210 خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی با اعتباری بیش از 140 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

وی به توجه ویژه معاون روستایی ریاست جمهوری برای پرداخت تسهیلات به یکهزار خانوار روستایی استان اشاره نمود و گفت: سهم شهرستان ها، خانوارهای هدف و بانک های عامل معین شده و بزودی اجرا خواهد شد.

کلانتری توضیح داد: همچنین طرح ساخت سه هزارو 500 واحد مسکونی برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در این استان در دست اجراست.

وی اضافه کرد: این طرح برای خانه های روستایی که از دوام کمتری برخوردارند و صاحبان آنها با دریافت تسهیلات بانکی قادر به بازسازی منازل خود نیستند در نظر گرفته شده است.

کلانتری گفت: متولیان امر نسبت به پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل با توجه به تضمین دولت در اسرع وقت اقدام لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی 2 هزار واحد با پیشرفت چشمگیری در دست اجراست، گفت: تسریع در فرایند اجرایی یکهزارو 500 واحد مسکونی روستایی دیگر از اولویت های مهم می باشد.

کلانتری اضافه کرد: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در برنامه ششم توسعه، نگاه ویژه به آبادانی روستاها بود.

19 هزارو 600 واحد مسکونی در دولت تدبیر و امید در این استان مقاوم سازی شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هفت هزار خانوار روستایی سال جاری خدمات ویژه دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت هزار خانوار روستایی سال جاری خدمات ویژه دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید