عرضه نوشت افزارهای ایرانی در فروشگاه های مدارس فارس

به گزارش وبلاگ دیدگاه، استاندار فارس گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، نوشت افزار های ایرانی اسلامی در فروشگاه های مدارس استان فارس عرضه می گردد.

عرضه نوشت افزارهای ایرانی در فروشگاه های مدارس فارس

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: کتابی با موضوع آسیب های اجتماعی در فارس تدوین و پس از آنالیز و اجرای پایلوت در استان، در دیگر استان ها تسری داده گردد.

او ضمن اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی گفت: فراوری نوشت افزار ایرانی که در استان فارس به صورت ویژه پیگیری شده است قابل تحسین بوده و می توان محصولات را در همه فروشگاه های مدارس عرضه کرد.

ایمانیه تاکید نمود: کتاب والدین یار که به وسیله آموزش و پرورش استان تهیه شده است به وسیله همه اولیای دانش آموزان تهیه و مورد استفاده قرار گیرد.

محمدخلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: همکاری حمل و نقل شهرداری درخصوص ایجاد مشوق برای ناوگان سرویس مدارس می تواند ایجاد انگیزه ای برای خدمات دهی بهتر باشد.

او با اشاره به همکاری های سازمان ها اضافه کرد: طرح مشترکی بین معاون فرهنگی شهرداری، صدا و سیما و آموزش و پرورش صورت گیرد تا در ساعات حضور دانش آموزان در سرویس مدارس از ظرفیت رادیو استان متناسب با سندتحول بنیادین فراوری محتوا صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به مدارس شبانه روزی گفت: 133 مدرسه شبانه روزی در کل استان وجود دارد که مشکلاتی از جمله تهیه سرانه غذایی که احتیاج به هماهنگی بین سازمان صمت و اداره کل غله وجود دارد.

عسکری اضافه کرد: فرصت همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به همراه اداره کل ارشاد اسلامی نسبت به غنی سازی اوقات فراغت و برگزاری آموزش های مهارتی در مدارس شبانه روزی ایجاد گردد.

او گفت: کتاب والدیار ویژه والدین دانش آموزان پایه اول ابتدایی در آموزش و پرورش استان نیز تالیف شده است.

وبلاگ دیدگاه فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عرضه نوشت افزارهای ایرانی در فروشگاه های مدارس فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نوشت افزارهای ایرانی در فروشگاه های مدارس فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید