سینما

4 راهکار برای اینکه در مدرسه دوست های خوب پیدا کنید

رفتن به یک مدرسه نو، فرصت خوبی برای شروع دوباره و ملاقات با آدم های نو است. با این وجود وقتی به تازگی به مدرسه دیگری رفته اید و هیچکس را نمی شناسید، ممکن است شرایط برایتان کمی ترسناک باشد. در این مقاله درباره پیدا کردن دوست در مدرسه ی نو صحبت می کنیم.

12 شهریور 1402

ببینید ، شهاب حسینی در کنار پسرانش در اکران خصوصی یک فیلم

ویدئوی کوتاهی از حضور شهاب حسینی در اکران خصوصی فیلم مقیمان ناکجا در کنار پسرانش منتشر شد.

27 تیر 1402

انیشتین در مازندران، جوان نابغه ایرانی که در 13 سالگی وارد دانشگاه شد و در 20 سالگی دکترای فیزیک گرفت

اوایل دهه 80 وقتی نام نوجوان 13 ساله در مازندران به عنوان کم سن ترین داوطلب کنکور سراسری سال 81 سر زبان ها افتاد، کمترکسی پیش بینی می کرد که فرهنگ فلاح آن قدر تند و تیز حرکت کند که در مدت کوتاهی در حال آماده کردن تز دکترایش باشد.

1 تیر 1402

واکنش تازه وزیر ارشاد به فیلم برادران لیلا ، شاهد یک تجربه قانون گریزی بودیم

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید تجربه برادران لیلا، تجربه یک قانون گریزی بوده است و اگر بخواهیم این اتفاق نیفتد، همه باید به قانون پایبند باشیم.

27 فروردین 1402

12 فیلم انگیزشی برتر برای پیدا کردن هدف تان در زندگی

سال که نو می گردد، آدمی هم، نه همانند طبیعت، هوشمند و ذاتی، اما به حکم طبیعت نو می گردد. یعنی قصد می نماید که نو گردد. آخر همه چیز مهیاست. شکوفه ها جوانه می زنند، همه جا سبز می گردد و ما می رویم تا یک بار دیگر در کوتاه زمانی که همراه زمینیم، یک بار دیگر با...

12 فروردین 1402

آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا در آستانه نوروز

در این طرح دو شرکت ایران خودرو و سایپا از ظرفیت پایگاه های ثابت امدادی جاده ای به صورت مشترک بهره مند خواهند شد و در 20 نقطه بحرانی کشور نیز خدمات امدادی به صورت مشترک پوشش دهی خواهد شد.

25 اسفند 1401

گلکسی A33 در مقابل ردمی نوت 11 پرو؛ برترین مالی های بازار

در این مطلب به مقایسه ی دو میان رده مالی بسیار محبوب یعنی گلکسی A33 و شیائومی ردمی نوت 11 پرو می پردازیم تا ببینیم کدام یک از این دو محصول که در حال حاضر در بازه قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان قرار دارند انتخاب بهتری در مقایسه با دیگری هستند.

14 بهمن 1401

طراحی پیراهن تیم های حاضر در جام جهانی

پیراهن تیم های مطرح حاضر در جام جهانی 2022 با پیراهن تیم فوتبال کشورمان مقایسه شده است.

28 آبان 1401

موفقیت ایران در درمان سرطان خون با روش ژن درمانی

محققان پیروز شدند با روش ژن درمانی یک بیمار سرطانی را درمان کنند.

24 آبان 1401

اعتراف صادقانه بازیگر تلویزیون درباره پیمان شکنی اش

یکی از بازیگران سینما و تئاتر در یک برنامه تلویزیونی در خصوص پیما شکنی اش صحبت های جالبی انجام داد.

23 شهریور 1401

ببینید ، خواننده محبوبی که در یاغی بازیگر شد ؛ سکانس پربازدید را ببینید

سکانسی از ایفای نقش رضا صادقی، خواننده محبوب و پرطرفدار موسیقی در سریال یاغی پربازدید شد.

23 مرداد 1401

مشاهده یک موجود عجیب شاخک دار در اعماق اقیانوس آرام

ثبت یک فیلم تازه از یک موجود عجیب و شاخک دار در اعماق اقیانوس آرام، پژوهشگران را با این پرسش رو به رو نموده که آیا این موجود یک گونه جانوری تازه است.

10 مرداد 1401

26 راز زیبایی و جوانی به گفته متخصصان پوست و زیبایی

همه ما دوست داریم همواره ظاهری زیبا و باطراوت داشته باشیم ولی گذر عمر باعث می گردد که به مرور زمان، تغییراتی را در چهره و ظاهرمان مشاهده کنیم. فرایند پیری پوست، یک فرایند طبیعی است و با بیشتر شدن سن، موها به مرور زمان کم پشت و سفید می شوند و پوست صورت کم...

7 مرداد 1401

چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم؟

صفحه نمایشگر گوشی های امروزی روز به روز دارند بزرگ تر می شوند اما هیچ کدام از آن ها جای صفحه نمایش یک تلویزیون 50 اینچی را نمی گیرند. انگار همه تصاویر و صحنه های فیلم در تلویزیون مجذوب کننده تر هستند. حالا که همه فیلم ها را با گوشی دانلود می کنیم راهکار چیست....

5 مرداد 1401

چرا هنوز فکر می کنیم با انداختن نانوا در تنور، قیمت پایین می آید؟

روزنامه شرق نوشت: آقای رئیسی در گفت وگوی تلویزیونی اخیر خود بار دیگر نهاد های تعزیراتی و نظارتی را به یاری طلبید. این درخواست و دستور ایشان در حدود 10 ماه سکانداری امور بار ها و بار ها تکرار شده است.

31 تیر 1401

آیا کنسول بعدی نینتندو می تواند موفقیت بزرگ سوییچ را تکرار کند؟

به طور کلی یکی از مسائل موفقیت یک دستگاه بحث دنباله آن است. اینکه آیا مورد بعدی که عرضه می گردد کیفیت لازم را دارد؟ ما شاهد موارد زیادی بودیم که دنباله ها نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند. به همین علت شرکت ها همیشه درگیر این موضوع هستند که کنسول بعدی...

12 تیر 1401

تحلیل و پیشنهاد کتاب قلب سگی ، نوشته میخائیل بولگاکف

مرضیه یحیی پور: در میان آثار میخائیل بولگاکف، داستان قلب سگ، از اهمیت خاصی برخوردار است. داستان در سال 1925 نوشته شد، ولی به علت نظریات ضدانقلابی آن، تا سال 1987 در روسیه به چاپ نرسید.

7 تیر 1401

در سایه حواشی مراسم اعطای جوایز اسکار 2022، ویل اسمیت بیان کرد از عضویت در آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار کناره گیری نموده است.

به گزارش خبرنگاران، این بازیگر 53 ساله که در جریان مراسم اسکار 2022 به علت شوخی کریس راک کمدین آمریکایی با ظاهر همسرش به روی صحنه رفت و به او سیلی زد، گرچه پیش از این به صورت رسمی عذرخواهی نموده بود، اما با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد تمامی عواقب رفتار...

5 خرداد 1401

برگزاری 35 وبینار به وسیله دانشگاه های هنر، فرهنگ و ارتباطات و دانشکده معماری و شهرسازی

پژوهش یکی از ارکان مهم هر جامعه ای است. در نظام دانشگاهی مبتنی بر رویکرد آموزشی و پژوهشی، این مهم، از اهمیت بالایی برخوردار است.

1 خرداد 1401

ایندیانا جونز 5 آخرین فیلم این مجموعه است

اکران ایندیانا جونز 5 یعنی فرنچایز ایندیانا جونز برای چیزی در حدود پنج دهه به حیات خود ادامه داده است. به علاوه آن طور که به نظر می رسد گویا قرار است این دنباله آخرین دنباله این فرنچایز باشد. اما شنیده ها حاکی از آن است که بالاخره بعد از انتظار طولانی و...

23 اردیبهشت 1401
تعداد: (71)